مهتاب وسط یک شب سیاه
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
مهتاب وسط یک شب سیاه

صهبا شاعری   

   چادر سیاه دور سرت مثل اینکه مهتاب می شوی وسط یک شب سیاه

دخدر گل   

 

 




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • چشم انتظار می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/9/5/3 و 14:21 دقیقه ارسال شده.

  • bentozahra می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/9/5/3 و 13:25 دقیقه ارسال شده.

    ممنونم.متن کاملش توی وبم هست.باید بگم دلنوشته هست از خودم

  • fatemeh می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/9/4/2 و 15:42 دقیقه ارسال شده.

    چادره من تنها چادرم نیست او دیگر عضوی از من است .اگر خاکی شود انگار من خاکی شده ام اگر پاره شود انگار تکه ای از قلبم شکافته شده اری .............
    من چادرم را دوست دارم..........
    پاسخ: ممنون خواهر. واقعا سخن زیبایی بود

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: